Apie būrelį

Sakyk šiam būreliui TAIP ir mokėk ne tik žaisti, bet ir kurti. Kompiuterinių žaidimų kūrimo būrelis yra puikus tiems, kurie mato, ką galima tobulinti, turi idėjų, kokį žaidimą sukurti arba tiesiog mėgsta žaisti kompiuterinius žaidimus. Tai yra įdomus būdas išmokti programuoti ir vizualizuoti savo idėjas. Pabaigus šį programavimo būrelį, žinosi C# programavimo kalbą, suprasi, kas yra kompiuterinių žaidimų saugumas, ką reiškia juos kurti ir kaip sudominti žaidėją. Šis programavimo būrelis keičia požiūrį į kompiuterinius žaidimus!

Programa

Unity pasaulis
Spalis

Susipažinsime su vienu populiariausių žaidimų variklių – Unity. Aptarsime jo aplinką ir pagrindines savybes. Pradėsime kalbėti apie C# programavimo pradmenis, kintamuosius, standartus, kodo sąveiką su žaidimo varikliu ir pagrindines jo funkcijas. Taip pat mėginsime į žaidimus pažvelgti ne iš žaidėjo, bet kūrėjo perspektyvos. Bandysime suskirstyti žaidimus į žanrus, tipus, platformas ir suprasti, kodėl šie aspektai yra reikšmingi žaidimų kūrimui.

Žaidimų istorija atgyja
Lapkritis

Viena didžiausių ir geriausiai pasaulyje žinomų žaidimų kūrimo kompanijų Blizzard Entertainment nebandė visų produktų sukurti nuo nulio, bet vietoj to išnaudojo jau egzistuojančias idėjas ir pavertė jas kažkuo, kas yra žaidžiama visame pasaulyje. Taip Dune ir Warhammer tapo Warcraft, o Moria tapo Diablo. Tokių istorinių žaidimų atgimimo analogijų galime rasti kone visiems kuriamiems žaidimams, todėl ir mes gilinsime programavimo ir Unity žinias, kurdami klasikinių žaidimų prototipus.

Žaidimų kūrimas – tai menas
Gruodis

Sėkmingam kompiuteriniam žaidimui dažniausiai nepakanka, kad jis turėtų tik labai gerą idėją arba sklandų veikimą, todėl aptarsime esminius žaidimų kūrimo elementus: eskizus, tekstūras, modelius, animacijas, apšvietimus bei kompiuterinę grafiką. Taip pat paliesime garsų ir naudotojo sąsajos dizainą. Plėtosime šias žinias ne iš dailininkų ar kompozitorių, tačiau programuotojų perspektyvos.

Komandiniai projektai
Sausis

Nors yra išimčių, kuomet žaidimą nuo a iki z padaro vienas žmogus, žaidimo sėkmingumo tikimybė beveik visada yra daug aukštesnė, jei kuriama ne po vieną. Svarbu mokėti panaudoti žmonių sugebėjimus ir stipriąsias puses bei išmokti dirbti komandose. Taip ne tik viskas padaroma greičiau, pigiau, bet ir dirbti būna smagiau. Taigi, pradėsime kalbėti apie žaidimų kūrimą kaip komandinę veiklą. Teoriškai kalbėsime apie sudėtingesnių žaidimų, kuriuos įmanoma sukurti tik bendradarbiaujant, specifikas.

Algoritmai žaidimuose
Vasaris - Kovas

Yra daugybė algoritmų, kurie žaidimuose naudojami nuolatos. Jų žinojimas pagreitina konkrečių žaidimų kūrimą, o geras supratimas ir programavimas lavina loginį mąstymą, problemų sprendimo įgūdžius. Būtent dėl to nagrinėsime dažnai naudojamus žaidimų elementus: dirbtinio intelekto, kelio paieškos, progresavimo taisykles ir žaidimo būsenų valdymo technikas. Bandysime generuoti savo žaidimo idėjas. Kalbėsime apie būdus, kurie padeda tobulinti žaidimo idėją. Trumpai susipažinsime su objektiniu programavimu Unity kūrimo aplinkoje.

Kompiuterinių žaidimai kaip verslas
Balandis

Kalbėsime apie žaidimų kūrimą kaip verslą: žaidimų išleidimą, pardavimus ir pinigų uždirbimą, marketingo reikšmę. Susipažinsime su žaidimų kūrimo industrija, jos verte, perspektyvomis, šiandienine situacija žaidimų industrijoje.

Baigiamasis kūrybinis projektas
Gegužė - Birželis

Turbūt kiekvienas mėgstantis kompiuterinius žaidimus yra pagalvojęs bent apie vieną žaidimo idėją. Todėl metų gale bus atliekamas projektinis darbas komandose, kuris įprasmins visas išmoktas temas ir įgautus įgūdžius. O rezultatai galės nudžiuginti ne tik kūrėjus, bet ir sukurtų žaidimų žaidėjus!

Mokytojas

Zorian Ivanec
Kompiuterinių žaidimų kūrimas

Būrelio informacija

Trukmė
9 mėnesiai
Pradžia
2021-10-01
Dažnis
2 kartai į savaitę, dienos dar tikslinamos
adresas
Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazija
100 €/mėn.
Įprasta
85 €/mėn.
Su NVŠ krepšeliu

Moksleiviai atliko praktiką