Apie būrelį

Ši programa puiki smalsiems moksleiviams, kurie nori susipažinti su kompiuterių veikimu bei algoritminio mąstymo principais, pritaikomais realiame gyvenime. Programavimo būrelio metu, įgyvendinant net 4 projektus, sužinosi, kokios srityse yra pritaikomas kompiuterių mokslas, išmoksi naudotis Sketch grafikos kūrimo įrankiu bei programuoti Python programavimo kalba, išspręsi užduotis, sutinkamas realiame pasaulyje. Šiame programavimo kurse lavinsi ir savarankiškus, ir komandinius darbo įgūdžius – kartu su bendražygiais kursi projektus nuo mini superkompiuterių, iki pirmųjų internetinių aplikacijų.

Programa

Pasaulis ir IT
Spalis

Šiais mėnesiais mokysimės atpažinti technologinius procesus mus supančiame pasaulyje. Kaip veikia kompiuteriai? Kodėl internetas tampa vis greitesnis? Kaip kompiuteriai komunikuoja tarpusavyje? Koks žmogaus sąryšis su IT bus ateityje? Atsakymai į šiuos klausimus visiškai pakeis supratimą apie IT svarbą visose gyvenimo srityse. Kursime pirmąjį projektą – žaidimą su Scratch programa. Kartu pristatysime sukurtus projektus.

Programavimas kaip įrankis
Lapkritis - Gruodis

Iš arčiau susipažinsime su programavimu ir programavimo aplinka, kuri leis programavimu užsiimti net važiuojant autobusu. Bus galima rinktis programavimo vizualią programavimo kalbą – Scratch arba Python. Lyginsime šias dvi programavimo kalbas ir su ta, kuri labiau patiks, kursime pirmas programas. Laikas antrajam projektui: Mario žaidimo paskutinio lygio atkūrimui!

Algoritmai arba kaip būti pirmam
Sausis

Skaičiuojama, kad 2019 m. pasaulyje yra apie 27 000 000 000 prie interneto prijungtų prietaisų, kurie veikia įvairių algoritmų principu. O kas tie stebuklingi algoritmai? Kuo jie skiriasi nuo Ikea baldų rinkinyje randamų instrukcijų? Atsakymus rasime šių užsiėmimų metu. Susipažinsime su keliais populiariausiais algoritmais, praktiškai juos panaudosime, išsiaiškindami, pavyzdžiui, kokios pasaulio šalys išmeta mažiausiai CO2 dujų arba kaip algoritmų pagalba visada būti pirmiems. Tęsime pažintį su Python programavimo kalba.

Algoritmų pritaikymas programuojant | 1
Vasaris - Kovas

Laikas pradėti kurti ir programuoti algoritmais paremtą trečiąjį projektą. Projektas susidės iš dviejų probleminių dalių. Bus pateikiamos 3 temos: aplinkosaugos, kosmoso ir muzikos srityse. Pasirinkę temą, gausime problemą, kurią išspręsime naudodamiesi Python / Scratch programavimo kalbomis.

Algoritmų pritaikymas programuojant | 2
Balandis

Šiuo laikotarpiu gausime antrąją problemą, kuriai išspręsti turėsime pasinaudoti rezultatais, gautais iš pirmos problemos sprendimo. Po antros problemos sprendimo bus sukurti pilnai veikiantys projektai. Taip pat, vyks diskusijos nagrinėtomis temomis ir projektų pristatymai.

Komandinis hakatonas ir projektinis darbas
Gegužė

Turėdami esminius programavimo pagrindus susipažinsime su idėjų generavimo principais ir jų pristatymo subtilybėmis. Vykdysime įvairius komandinius užsiėmimus, mokysimės pasiskirstyti užduotimis. Gegužės viduryje pradėsime kurti savo asmeninius / komandinius programavimo projektus, kurie bus baigiamieji metų darbai!

Baigiamasis kūrybinis projektas
Birželis

Baigiamųjų darbų pristatymai, po kurių bus įteikti oficialūs sertifikatai, patvirtinantys įžanginio Turing School kurso baigimą.

Mokytojas

Simonas Ruokis
CS50 AP, Įvadas į kompiuterių mokslą

Būrelio informacija

Trukmė
9 mėnesiai
Pradžia
2020-10-01
Dažnis
2 val. per sav.
adresas
Kauno Jėzuitų gimnazija (Rotušės a. 9, Kaunas)
50 €/mėn.
Įprasta
35 €/mėn.
Su NVŠ krepšeliu

Moksleiviai atliko praktiką